Rádi lidem pomáháme.

Náš tým

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Smluvní podmínky

 

Vážení a milí přátelé,

moc si vážíme Vás každého zákaníčka a proto se nebojte zeptat opravdu na cokoliv, co se týká zdravotních problémů a prevence.

Jsme tu pro Vás.

K zakoupeným produktům poskytujeme poradenství, tzv. Zákaznický servis. Hlavní náplní Zákaznického servisu je snaha vést zákazníka ke správnému a efektivnímu způsobu užívání námi nabízených výrobků. Projeví-li zákazník o tuto službu zájem, je mu poskytována zdarma, a to po celou dobu užívání produktů.

Zákaznický servis provádíme nejčastěji formou zasílání E-mailů nebo SMS zpráv, obvykle jednou za 2 až 4 týdny. Vyřizování dotazů zákazníka kdykoli v průběhu užívání těchto produktů je samozřejmou a bezplatnou součástí našeho Zákaznického servisu. V této souvislosti je vhodné vyplnit ve formuláři (spolu s volbou Zákaznického servisu) také kontakty na pevnou linku, mobilní telefon, skype, a E-mail.

Účelem Zákaznického servisu je snaha o maximální využití vlastností a účinků produktů a zamezení případného zklamání zákazníka, ke kterému může nesprávným užíváním produktů dojít. K tomuto účelu slouží rozbor aktuálně dosažených výsledků, kterými se pečlivě zabýváme. Rozbor je důležitý pro stanovení dalšího správného postupu při užívání zvolených produktů. Je však potřeba aktivní spolupráce zákazníka, která je pro rozbor dosažených výsledků nezbytná, jinak není možné zákaznický servis poskytovat.

Přejeme Vám všem hodně zdravíčka a štěstíčka v životě.

 

Se srdečným pozdravem Ludmila a František Kotovicovi - nezávislí partneři  OKG



 

Reklamační řád

 

1.     Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, potom je kupující povinen dále zkontrolovat, zda opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.

2.     Zjištěné vady na zboží oznámí kupující prodávajícímu E-mailem, telefonicky nebo písemně na adresu provozovny provozovatele.

3.     Ve svém oznámení musí kupující uvést, jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.

4.     Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

5.     Na zboží se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta, pokud výrobce či dodavatel tuto lhůtu z vlastní vůle neprodlouží. Na potravinách a výrobcích určených pro zvláštní výživu je uvedeno datum spotřeby či minimální trvanlivosti. Reklamace nemůže být uznána po tomto datu.

6.     Při reklamaci zakoupeného zboží je nezbytné, aby kupující prodávajícímu zaslal veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, zejména fakturu nebo paragon a záruční list (byl-li vydán). Vadné zboží musí být vráceno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího.

7.     V případě neopravitelné vady bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude vrácena finanční částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného

 

1.     Základní pravidla nákupu

·         Veškeré podané objednávky zboží jsou považovány za závazné. Potvrzení přijetí objednávky vám bude zasláno automaticky po jejím odeslání.

·         Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se důkladně seznámil s dodacími a platebními podmínkami u objednávaných výrobků.

·         Každá objednávka je potvrzena následně i formou E-mailu zaslaného na adresu uvedenou zákazníkem při vyplňování objednávky.

2.     Sledování objednávek

·         Sledování veškerých objednávek, lze sledovat pouze telefonickým nebo E-mail dotazem.

3.     Vrácení zboží

·         Akceptuje zákonné právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení objednaného zboží. Zboží musí být nepoužité, zabalené v originálním obalu, schopné dalšího prodeje. Možnost vrácení zboží odpovídá zákonu č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000. Tímto zákonem byla do Občanského zákoníku 40/1964 Sb. implementována evropská směrnice o uzavírání smluv na dálku 97/7/ES.

·         Zásilku s vraceným zbožím je třeba odeslat na vlastní náklady. Nemůžeme akceptovat vrácení zboží dobírkou nebo s nevyplaceným poštovným. Při zaslání dobírkou nebude zásilka přijata!

·         U vrácené zásilky musí být přiložena faktura, záruční list, byl-li součástí dodávky a veškeré další případné tiskopisy a letáky.

·         Nárok na vrácení peněz se týká pouze částky uhrazené za zboží, nikoliv za dopravné a balné. Doporučujeme zásilku s vraceným zbožím pojistit.

·         V případě vrácení peněz peněžní poukázkou se odečítá poplatek 30 Kč a v případě vrácení peněz formou převodu na účet se odečítá poplatek 15 Kč.